Producenci
Paczkomaty InPost
Paczkomaty InPost
Pytania i odpowiedzi

Czy mogę odebrać osobiście produkty zamówione w sklepie internetowym?

Tak, ale nie dotyczy to każdego asortymentu. Jedynie tego, który znajduje się w kategoriach: Na wymiar, Akcesoria meblowe oraz Surowce. Ponadto na każdej karcie produktu jest zamieszczona informacja o możliwościach dostarczenia towaru. Jeśli nie ma tam komunikatu „Odbiór osobisty”, to taka opcja nie jest możliwa.

Czy mogę określić termin odbioru osobistego mojego zamówienia, kogo mam o tym powiadomić?

Podczas składania zamówienia masz do wyboru formę dostawy Twojego zamówienia, jak również możliwość dokładnego określenia terminu odbioru. Dzięki tej funkcji nie musisz informować obsługi sklepu ponieważ wybrany termin będzie przypisany do Twojego zamówienia.

Czy moje zamówienie będzie dobrze zabezpieczone podczas transportu?

Doświadczenie zdobyte na przestrzeni lat nauczyło nas, że zabezpieczenie towaru przed wysyłką jest gwarantem otrzymania produktów najwyższej jakości w nienaruszonym stanie. Zawsze zwracamy baczną uwagę na prawidłowe zabezpieczenie towaru do wysyłki.
Pod każdy większy gabarytowo towar przygotowujemy paletę z drewna na wymiar, zabezpieczamy - naroża tekturowymi kątownikami, górę tekturą, pilśnią lub sklejką osłonową.

Kiedy otrzymam przesyłkę?

Termin realizacji zamówienia jest podany na karcie produktu oraz w koszyku.

Jakie są koszty dostawy zamówienia?

Aby sprawdzić koszt całego zamówienia wrzuć wszystkie produkty do koszyka, a następnie wybierz formę dostawy i płatności - zobaczysz wtedy dokładnie policzone koszty transportu wybranych przez Ciebie produktów.
Koszt dostawy pojedynczego produktu znajduje się w opisie na karcie danego produktu. Jeżeli taka informacja nie jest podana, skontaktuj się z naszym Działem Obsługi.

Czy ceny podane na stronie są cenami brutto czy netto?

Ceny podane na liście produktów są cenami brutto.

Czy mogę skorzystać z płatności internetowych w waszym sklepie?

Oczywiście. Oferujemy kilkanaście sposobów płatności oraz różne sposoby dostawy zamówionego towaru.

Czy otrzymam gwarancję na zakupiony towar?

Opis procedur gwarancyjnych znajdziesz w zakładce Reklamacje i Zwroty.

Chciałbym przed złożeniem zamówienia skonsultować się ze specjalistą, gdzie znajdę dane kontaktowe?

Dane kontaktowe do Działu Obsługi znajdują się w zakładce Kontakt.

Czy mogę dokonać płatności za zamówienie przy odbiorze?

Tak. Oferujemy tego typu usługę. Pobranie jest dostępne przy dostawie za pośrednictwem Poczty Polskiej oraz kuriera. O dostępności tej formy płatności dla produktu, który wybrałeś dowiesz się z opisu.

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl